Verzending & Bezorging
Voordat uw bestelling wordt verzonden, moet Zapaka uw bestelling verwerken en al uw artikelen aan strenge kwaliteitscontroles onderwerpen. Hierdoor is de totale levertijd anders dan alleen de verzendtijd.
Totale levertijd = verwerkingstijd + verzendtijd
Verwerkingstijd: Alle normale producten hebben 5-7 werkdagen nodig om te verwerken, behalve het ingewikkelde handwerk zoals kralen, borduren en tie-dye hebben 13-20 werkdagen nodig om te verwerken.
Verzendtijd: het hangt af van de verzendmethode die u heeft gekozen, de standaard verzendmethode heeft 7-14 werkdagen nodig, terwijl de versnelde verzendmethode 3 -7 werkdagen. Bovendien kunt u ons item op de pagina ‘op voorraad’ kiezen, het wordt binnen 48 uur verzonden vanuit ons magazijn nadat u de bestelling heeft geplaatst.
Gratis standaard verzending voor bestellingen van meer dan 89€ in Nederland.
Alleen de klanten uit de Verenigde Staten kunnen het PO BOX-adres gebruiken, de anderen niet. Over de APO / FPO-adressen kunnen alle landen niet gebruiken.
De levertijd voor postbussen varieert van anderen en is over het algemeen langer dan onze standaard 7-14 werkdagen verzending over land.
Als het gebeurt, kunnen er twee redenen zijn:
1.Wanneer we onze pakketten naar u verzenden, zijn er geen verdere updates van het transportbedrijf vanwege het feit dat uw pakket onderweg is. Zodra het de volgende sorteerfaciliteit heeft bereikt, wordt het bijgewerkt. Het kan een paar dagen duren (3-7 dagen) om een activiteit te zien zodra deze van onze kant is verzonden. We raden u aan nog een paar dagen te wachten. Trouwens, want het TNT-bezorgbedrijf gebruikte hetzelfde trackingnummer voor de verschillende bestemmingen. Het afgeleverde pakket is niet van jou. En het is voor verschillende landen. Even geduld aub.
2.Of u heeft voor sommige verzendmethoden het trackingnummer van de bestemming nodig. U kunt het nieuwe trackingnummer krijgen wanneer u volgt via de link die naar u is verzonden in de bevestigingsmail. Als u het bijgewerkte trackingnummer nog steeds niet kunt vinden, neem dan contact met ons op. We zijn bereid om u bij deze kwestie te helpen.
Pakketten kunnen in uw brievenbus worden afgeleverd of worden ondertekend door uw buren. We raden u aan om eerst uw brievenbus in te checken en bij uw buren. Neem ook contact op met uw lokale postkantoor of transportbedrijf met het trackingnummer. In sommige gevallen kunnen postkantoren van klanten verlangen dat ze hun pakketten persoonlijk afhalen voor internationale leveringen. Als u uw pakket nog steeds niet kunt vinden, kunt u gerust een ticket indienen.
Voor een niet-verzonden bestelling, als deze nog in verwerking is, zullen er geen verdere updates zijn totdat de bestelling is voltooid.
Voor verzonden bestellingen duurt het soms enkele dagen voordat de trackinginformatie is bijgewerkt. Als uw zending afkomstig is uit onze internationale magazijnen en onderweg is of wordt ingeklaard, wordt de informatie niet bijgewerkt totdat deze het volgende verzendstation bereikt (kan 3-7 dagen).
Soms rederij heeft de pakketinformatie niet bijgewerkt. We raden u aan nog een paar dagen te wachten.
We werken altijd samen met de meest betrouwbare bezorgbedrijven en de verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht van de artikelen die je bestelt, de verzendmethode die je kiest en de bezorgbestemming. Gezien de concurrerende prijs van onze producten, is het nog steeds redelijk rendabel om bij ons te kopen. We hopen oprecht dat je het kunt proberen en we zullen je nooit teleurstellen.
Beste klant,
Met de toenemende bezorgdheid over Coronavirus (COVID-19), willen we u informeren dat Zapaka nieuws en rapporten van de Centers for Disease Control (CDC) nauwlettend volgt en dat we voorzorgsmaatregelen nemen om de gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers.
We begrijpen dat dit een stressvolle tijd kan zijn voor onze klanten sinds de uitbraak van COVID-19. Ons klantenserviceteam doet ons uiterste best om onze toewijding aan te tonen en u de beste hulp te bieden, en we willen ervoor zorgen dat onze focus is om u snel te helpen. U kunt er zeker van zijn dat we ieder van u zo snel mogelijk zullen antwoorden. Bedankt voor uw geduld en begrip.
Onze levering gaat momenteel gewoon door. Bovendien werken we er hard aan om leveringen zo veilig mogelijk te laten verlopen. Sommige vervoerders ervaren echter vertragingen, dus als uw bestelling eenmaal is verzonden, moet u uw tracking goed in de gaten houden.
Voor nieuwe aankopen zullen we de artikelen maken en verzenden volgens de op onze website aangegeven tijd en verzendtijd.
We moeten in deze moeilijke tijden verenigd blijven en we waarderen de inspanningen van onze klanten. We willen u onze beste wensen uitspreken.
Bedankt voor je tijd, geduld en begrip.
Liefs van ons allemaal
Zapaka Team
We verzenden wereldwijd naar bijna elk land ter wereld, in Noord- en Zuid-Amerika, Europa, Azië, Afrika, Oceanië en meer.
We maken gebruik van de diensten van grote, vertrouwde internationale vervoerders om ervoor te zorgen dat uw pakket veilig en zeker op uw bestemming aankomt.
Opmerkingen: Aangezien de departementale goederen naar het buitenland worden verzonden, draagt de klant de ontstane douanerechten.
Als uw verzendbestemming niet beschikbaar is bij het afrekenen, hoeft u alleen maar Neem contact op.
Omzetbelasting is inbegrepen in de getoonde prijzen.
Opmerking: Houd er rekening mee dat bepaalde landen invoerrechten heffen voor invoerrechten die u mogelijk moet betalen. Vraag uw plaatselijke douanekantoor om informatie.