SHOPPING BAG

Your cart is empty.

HOE EEN RETOUR TE STARTEN

1. Neem contact op met de klantenservice op onze site, onder vermelding van het artikel / de artikelen die u wilt retourneren en de reden. We accepteren geen geretourneerde artikelen die rechtstreeks door u zijn teruggestuurd zonder eerst contact met ons op te nemen. U kunt contact met ons opnemen via Whatsapp of telefoonnummer +1(720)641-9067, of een e-mail sturen naar onze service@zapaka.com.

2. nadat u de retourinstructies van ons heeft ontvangen, dient u de te retourneren artikelen in de originele verpakking in te pakken. Schrijf uw bestelnummer op de verpakking, zoals ZAPAKANL0001 zodat uw pakket gemakkelijk wordt herkend, zodat we uw probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.

3. Geef uw pakket af bij het plaatselijke postkantoor.

4. De meeste retourzendingen worden binnen 7 werkdagen verwerkt nadat we je pakket hebben ontvangen. We zullen de terugbetaling uitvoeren op de oorspronkelijke manier waarop u de bestelling heeft betaald. Zodra uw terugbetaling is uitgevoerd, ontvangt u een bevestigingsmail. De oorspronkelijke verzendkosten & de verzendkosten voor de retourzending worden niet terugbetaald.

* Houd er rekening mee dat klanten voor alle retourzendingen de verzendkosten moeten betalen.

ALGEMEEN RETOURBELEID

1. Je hebt 7 dagen om te beslissen of een artikel geschikt voor je is. Als je het artikel wilt retourneren of, neem dan binnen 7 dagen na levering contact met ons op.

2. De volgende items kunnen niet worden geretourneerd, terugbetaald of geruild: ① Artikelen in de uitverkoop, ② Accessoires, ③ Aangepaste artikelen, ④ Flash-uitverkoopartikelen.

3. Artikelen moeten ongedragen, ongewassen en onbeschadigd worden geretourneerd met alle originele labels eraan. We accepteren geen geretourneerd artikel dat op enigerlei wijze is gedragen, beschadigd, gewassen of gewijzigd.

4. Artikelen met niet-retourneerbare merken en gratis geschenken kunnen niet worden geretourneerd.

5. We accepteren geen geretourneerde artikelen die zijn teruggestuurd zonder de juiste retourverzoeken.

6. We bieden geen Freight To Collect (FTC) -service aan voor de pakketten die naar ons worden geretourneerd. Het retourneren gebeurt op eigen kosten.

7. Zorg ervoor dat u uw retourzendingen dubbel controleert voordat u ze verzendt. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het retourneren van niet-ZAPAKA-producten.

8. Omdat alle artikelen (inclusief standaardafmetingen) op bestelling worden gemaakt, kunnen we het ons niet veroorloven om de ‘koop-veel-keep-één’-aankoop te accepteren. Onze klantenservice kan een bestelling annuleren waarvan wordt aangenomen dat deze met die bedoeling is gedaan.

9. Wij zijn niet aansprakelijk voor retouritem (s) die verloren of beschadigd zijn of pakketten worden geïnspecteerd door de douane, de klant moet de inklaring betalen, bewaar de bon met trackinginformatie, bewaar de bon met trackinginformatie.

10. We behouden ons het recht voor om de retourzending te weigeren als deze in een onaanvaardbare staat is ontvangen of zonder onze voorkennis.

Opmerking: de oorspronkelijke verzendkosten en verzendgarantie worden niet gerestitueerd.

VOORWAARDEN

VOOR ALLE AANGEPASTE MAAT JURKEN:
Bij ZAPAKA begrijpen we dat je misschien wilt dat de jurk perfect past! Om je te helpen, bieden we de meeste van onze jurken op maat aan. Aangepast formaat kost evenveel tijd om te maken en naar u te verzenden!

Een paar dingen om te onthouden over op maat gemaakte jurken:
Op maat gemaakte jurken worden specifiek gemaakt op basis van de afmetingen die u opgeeft (buste, taille, heupen, hoogte en hol tot op de vloer). Dat betekent dat niemand anders die jurk kan dragen als hij eenmaal gemaakt is. Hierdoor kunnen we geen retouren accepteren voor op maat gemaakte jurken. Controleer uw afmetingen en kleurkeuze voordat u bestelt.

We begrijpen dat er soms kleine aanpassingen nodig zijn, we bieden een beperkte vergoeding voor aanpassingen voor alleen onze aangepaste maten. Stuur ons gewoon een foto van uw kwitantie van de kleermaker en uw bestelnummer en wij doen de rest! Ja, het is echt zo makkelijk!

VOOR ALLE PRESONALISEERDE EN PERSOONLIJKE VERZORGINGSARTIKELEN:
Alle gepersonaliseerde en persoonlijke verzorgingsartikelen (inclusief oorbellen, lingerie, badkleding, enz.) zijn definitieve verkoop. Vanwege hygiëneproblemen zijn er geen retouren/ruilingen.

ANNULERINGSBELEID

We begrijpen dat het bestellen van een jurk voor uw speciale gelegenheid een belangrijke onderneming is, en ons annuleringsbeleid is met dit in gedachten gemaakt. Het is echter belangrijk op te merken dat de meeste van onze jurken op bestelling worden gemaakt, en zodra het creatieproces is begonnen, kunnen de materialen niet worden hergebruikt. Het goede nieuws is dat er na het plaatsen van uw bestelling nog tijd is om een beslissing te nemen. Raadpleeg ons annuleringsbeleid hieronder voor meer informatie.

• Onbetaalde bestellingen worden automatisch geannuleerd na 1 dag.
• Annuleer de bestelling binnen 24 uur na betaling voor een volledige terugbetaling.
• Bestelling annuleren 24-72 uur na betaling: 80% restitutie + verzendkosten.
• Bestelling annuleren 72-120 uur na betaling: 50% restitutie + verzendkosten.
• Bestelling annuleren> 120 uur na betaling: alleen de verzendkosten worden terugbetaald.
• Zodra uw bestelling is verzonden, kan deze niet worden geannuleerd.

Als u uw bestelling wilt annuleren, neem dan contact op met onze klantenservice om verder te gaan.

*Wanneer u een e-mail van ZAPAKA ontvangt met de titel "Order #_______ bevestigd", is uw betaling bevestigd.

FAQS

Wat is uw retour- / ruilproces?

Mogelijk moet u contact met ons opnemen om het retourproces binnen 7 dagen na ontvangst van uw artikelen te starten. Onze dienst na verkoop zal het probleem afhandelen.

Wat kan worden geretourneerd of geruild?

Retourzendingen moeten in nieuwstaat worden ontvangen en de bevestiging krijgen van onze klantenservice; ongedragen, ongewassen en met de hygiënische voering en tags intact. Artikelen die worden geretourneerd met duidelijk gebruik, make-up, dierenhaar, huidschilfers, deodorant, parfum of soortgelijke productvlekken, kunnen worden ontkend.

Schoenen moeten worden geretourneerd in hun originele schoenendoos en in een extra doos worden geplaatst voor verzending. Schade aan de schoenendoos zorgt ervoor dat schoenen niet in aanmerking komen voor retournering. Artikelen die als set worden verkocht, moeten worden geretourneerd met de juiste maten, zoals verkocht. Indien beschadigd ontvangen, worden schoenen teruggestuurd tegen extra verzendkosten.

Uitverkoopartikelen kunnen niet worden geretourneerd, terugbetaald of geruild. Cadeaukaarten kunnen niet worden geretourneerd of terugbetaald.

Wat is uw retourbeleid?

ZAPAKA geeft een volledige terugbetaling inclusief vracht voor alle beschadigde, defecte of verkeerd verzonden items. Als je artikel beschadigd of defect aankomt, neem dan rechtstreeks contact op met onze klantenservice voor hulp bij het verwerken van je retourzending.

Waar is mijn terugbetaling?

Alle soorten restituties worden altijd teruggevoerd naar de oorspronkelijke betaalmethode en op dit moment kunnen we de betaalmethode niet wijzigen.
• Over het algemeen duurt het 5-7 werkdagen om een ​​terugbetaling te verwerken. Zodra de terugbetaling aan onze kant is verwerkt, sturen we u een bevestiging per e-mail.
• Voor geretourneerde artikelen waarvoor restitutie nodig is, moet het pakket eerst worden teruggestuurd naar ons magazijn nadat we je pakket hebben ontvangen. Het duurt gewoonlijk ongeveer 10 dagen om uw pakket te ontvangen en de terugbetaling af te handelen.
• Alle PayPal-betalingen kunnen alleen worden terugbetaald via PayPal, alle creditcardbetalingen worden alleen terugbetaald op de originele creditcard.
In het onwaarschijnlijke geval dat u na het hierboven aangegeven tijdsbestek geen e-mail heeft ontvangen, neem dan contact met ons op en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Brengt u administratiekosten in rekening voor het retourneren of?

Er zijn geen administratiekosten voor retourzendingen. Klanten zijn echter verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor de retourzending.

Ik heb het pakket teruggestuurd. Wanneer kan ik mijn terugbetaling ontvangen?

Het kan tot 10 werkdagen duren voordat uw retour wordt verwerkt zodra deze ons magazijn bereikt. We sturen u een bevestigingsmail zodra uw terugbetaling is uitgevoerd.

MEER HULP NODIG?

Online Chat
Bereikbaar op werkdagen (maandag-vrijdag)