SHOPPING BAG

Your cart is empty.

HOE EEN RETOUR TE STARTEN

1. Neem contact op met de klantenservice op onze site, onder vermelding van het artikel / de artikelen die u wilt retourneren en de reden. We accepteren geen geretourneerde artikelen die rechtstreeks door u zijn teruggestuurd zonder eerst contact met ons op te nemen. U kunt contact met ons opnemen via Whatsapp of telefoonnummer +1(720)641-9067, of een e-mail sturen naar onze service@zapaka.com.

2. nadat u de retourinstructies van ons heeft ontvangen, dient u de te retourneren artikelen in de originele verpakking in te pakken. Schrijf uw bestelnummer op de verpakking, zoals ZAPAKANL0001 zodat uw pakket gemakkelijk wordt herkend, zodat we uw probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.

3. Geef uw pakket af bij het plaatselijke postkantoor.

4. De meeste retourzendingen worden binnen 7 werkdagen verwerkt nadat we je pakket hebben ontvangen. We zullen de terugbetaling uitvoeren op de oorspronkelijke manier waarop u de bestelling heeft betaald. Zodra uw terugbetaling is uitgevoerd, ontvangt u een bevestigingsmail.

* Houd er rekening mee dat klanten voor alle retourzendingen de verzendkosten moeten betalen.

ALGEMEEN RETOURBELEID

1. Je hebt 7 dagen om te beslissen of een artikel geschikt voor je is. Als je het artikel wilt retourneren of ruilen, neem dan binnen 7 dagen na levering contact met ons op.

2. De volgende items kunnen niet worden geretourneerd, terugbetaald of geruild: ① Artikelen in de uitverkoop, ② Accessoires, ③ Aangepaste artikelen, ④ Flash-uitverkoopartikelen.

3. Artikelen moeten ongedragen, ongewassen en onbeschadigd worden geretourneerd met alle originele labels eraan. We accepteren geen geretourneerd artikel dat op enigerlei wijze is gedragen, beschadigd, gewassen of gewijzigd.

4. Artikelen met niet-retourneerbare merken en gratis geschenken kunnen niet worden geretourneerd.

5. We accepteren geen geretourneerde artikelen die zijn teruggestuurd zonder de juiste retourverzoeken.

6. We bieden geen Freight To Collect (FTC) -service aan voor de pakketten die naar ons worden geretourneerd. Het retourneren gebeurt op eigen kosten.

7. Zorg ervoor dat u uw retourzendingen dubbel controleert voordat u ze verzendt. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het retourneren van niet-ZAPAKA-producten.

Opmerking: de oorspronkelijke verzendkosten en verzendgarantie worden niet gerestitueerd.

FAQS

Wat is uw retour- / ruilproces?

Mogelijk moet u contact met ons opnemen om het retourproces binnen 7 dagen na ontvangst van uw artikelen te starten. Onze dienst na verkoop zal het probleem afhandelen.

Wat kan worden geretourneerd of geruild?

Retourzendingen moeten in nieuwstaat worden ontvangen en de bevestiging krijgen van onze klantenservice; ongedragen, ongewassen en met de hygiënische voering en tags intact. Artikelen die worden geretourneerd met duidelijk gebruik, make-up, dierenhaar, huidschilfers, deodorant, parfum of soortgelijke productvlekken, kunnen worden ontkend.

Schoenen moeten worden geretourneerd in hun originele schoenendoos en in een extra doos worden geplaatst voor verzending. Schade aan de schoenendoos zorgt ervoor dat schoenen niet in aanmerking komen voor retournering. Artikelen die als set worden verkocht, moeten worden geretourneerd met de juiste maten, zoals verkocht. Indien beschadigd ontvangen, worden schoenen teruggestuurd tegen extra verzendkosten.

Uitverkoopartikelen kunnen niet worden geretourneerd, terugbetaald of geruild. Cadeaukaarten kunnen niet worden geretourneerd of terugbetaald. Sieraden en zonnebrillen onder $ 25 kunnen worden geretourneerd, maar kunnen niet worden geruild.

Wat is uw retourbeleid?

ZAPAKA geeft een volledige terugbetaling inclusief vracht voor alle beschadigde, defecte of verkeerd verzonden items. Als je artikel beschadigd of defect aankomt, neem dan rechtstreeks contact op met onze klantenservice voor hulp bij het verwerken van je retourzending.

Waar is mijn terugbetaling?

Alle soorten restituties worden altijd teruggevoerd naar de oorspronkelijke betaalmethode en op dit moment kunnen we de betaalmethode niet wijzigen.
• Over het algemeen duurt het 5-7 werkdagen om een ​​terugbetaling te verwerken. Zodra de terugbetaling aan onze kant is verwerkt, sturen we u een bevestiging per e-mail.
• Voor geretourneerde artikelen waarvoor restitutie nodig is, moet het pakket eerst worden teruggestuurd naar ons magazijn nadat we je pakket hebben ontvangen. Het duurt gewoonlijk ongeveer 10 dagen om uw pakket te ontvangen en de terugbetaling af te handelen.
• Alle PayPal-betalingen kunnen alleen worden terugbetaald via PayPal, alle creditcardbetalingen worden alleen terugbetaald op de originele creditcard.
In het onwaarschijnlijke geval dat u na het hierboven aangegeven tijdsbestek geen e-mail heeft ontvangen, neem dan contact met ons op en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Brengt u administratiekosten in rekening voor het retourneren of ruilen?

Er zijn geen administratiekosten voor retourzendingen. Klanten zijn echter verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor de retourzending.

Ik heb het pakket teruggestuurd. Wanneer kan ik mijn terugbetaling ontvangen?

Het kan tot 10 werkdagen duren voordat uw retour wordt verwerkt zodra deze ons magazijn bereikt. We sturen u een bevestigingsmail zodra uw terugbetaling is uitgevoerd.

MEER HULP NODIG?

Online Chat
Bereikbaar op werkdagen (maandag-vrijdag)