Betaling

Heb je een onbetaalde bestelling en wil je een andere betaalmethode gebruiken, dan is dat eenvoudig:
1. Log in op ‘Mijn account’ en klik op ‘Mijn bestellingen’ in de rechterbovenhoek.
2. Klik op de onbetaalde bestelling waarop u de betaling wilt voltooien.
3. Klik op ‘Bestelling bewerken’ en selecteer de gewenste betaalmethode en ga verder met betalen.

Voor desktop-, mobiele en ZAPAKA-app-aankopen accepteren we Visa, MasterCard, Discover, PayPal en ZAPAKA-cadeaubonnen. Als u een prepaid cadeaukaart gebruikt, moet u een factuuradres bij de creditcardmaatschappij registreren voordat u een bestelling plaatst.
We accepteren geen cheques of postwissels.

We kunnen slechts één actie- of couponcode per bestelling toepassen. Als u kortingsbonnen heeft met toekomstige vervaldatums, bewaar deze dan voor gebruik bij uw volgende bestelling!

Mogelijke redenen voor het mislukken van de betaling kunnen zijn:
1) Onjuiste of onvolledige kaart- / accountinformatie
2) Onvoldoende krediet of saldo
3) Uw kaart is niet ingesteld voor wereldwijde online transacties
4) Geautoriseerde of standaard online transactielimiet is te laag
5) Technische problemen met het betalingssysteem

We raden je aan:
1) Controleer uw kaart- / accountgegevens nogmaals om er zeker van te zijn dat deze correct zijn
2) Gebruik een andere kaart of betaalmethode
3) Neem contact op met uw bank / serviceprovider om gerelateerde functies in te schakelen of voor meer informatie
Als alle bovenstaande suggesties u niet kunnen helpen het probleem op te lossen, raden we u aan PayPal te gebruiken om uw betaling af te ronden, omdat PayPal erg snel is en de veiligheid van uw geld kan garanderen.

You have successfully subscribed!
This email has been registered