SHOPPING BAG

Your cart is empty.

Bestelling probleem

1. U kunt met uw e-mailadres op onze website inloggen en uw bestelstatus volgen in "Mijn bestellingen" als u de bestelling onder uw geregistreerde account hebt geplaatst.
2. Als de bestelling is geplaatst zonder in te loggen, kunt u de functie "Eén bestelling opzoeken" gebruiken om uw bestelling te volgen. Raadpleeg de volgende stappen:
1). Ga naar Inloggen Mijn account rechtsboven op onze website.
2). Klik op "bestelstatus"
3). Voer uw bestelnummer en e-mailadres in om uw bestelgegevens te zien.
Als je je bestelinformatie nog steeds niet kunt krijgen, neem dan contact op met onze klantenservice service@zapaka.com.

Sorry dat ik u in de war breng. Omdat onze producten op bestelling worden gemaakt, hebben we enkele dagen nodig om het voor te bereiden en nog eens 5-7 dagen om het te verzenden. Uw begrip wordt zeer gewaardeerd. U kunt de specifieke maatwerk tijd en verzendtijd ook zien op de productpagina.
Zodra uw bestelling is voltooid, regelen we de verzending onmiddellijk en sturen we u een bevestigingsmail met het trackingnummer. Neem contact met ons op als u de bevestigingsmail pas op de geschatte verzenddatum heeft ontvangen.

We kunnen geen bestellingen accepteren waarbij meerdere stuks worden gekocht om er een te kiezen, dit maakt geen deel uit van ons retourbeleid. Alle extra gemaakte kosten zijn voor rekening van de klant.

Aangezien onze verkoopprijzen in vergelijking met onze dure jurken erg goedkoop zijn. Zapaka geeft alleen een volledige terugbetaling voor beschadigde, defecte of verkeerd verzonden artikelen, andere situaties maken geen deel uit van ons retourbeleid.

We zijn blij dat u graag meer bij ons wilt kopen. Aangezien alle artikelen worden voorbereid nadat de bestellingen zijn geplaatst, dient u eerst een nieuwe bestelling te plaatsen en deze op onze website te betalen en vergeet niet om op de knop Nu chatten op onze hoofdpagina te klikken of u kunt op contact met ons opnemen om een ticket in te dienen voor ons helpen we uw bestellingen te combineren.

U kunt de volgende stappen volgen om uw bestelling te betalen.
1. Log in op uw account en klik op "Mijn bestellingen"
2.Zoek de onbetaalde bestelling en klik op "Doorgaan met betalen" om te gaan naar de afrekenpagina.

Ja dat kan. Er zijn twee soorten annulering van een bestelling:
1. Annuleren van een onbetaalde bestelling: een onbetaalde bestelling wordt automatisch geannuleerd na 1 dag.
2. Een betaalde bestelling annuleren: Als u geen e-mail met het verzendbericht heeft ontvangen, kunt u binnen 24 uur contact met ons opnemen om de bestelling te annuleren.
Houd er rekening mee dat we GEEN bestellingen kunnen annuleren die zijn verzonden. Wacht daarom tot uw pakket aankomt. U kunt het bewaren of retourneren voor terugbetaling. Weiger de levering NIET, aangezien het niet-geleverde pakket kan worden vernietigd door de externe logistiek.

Als u uw bestelling heeft geplaatst maar geen e-mailbevestiging heeft ontvangen dat de bestelling is geplaatst, hoeft u zich geen zorgen te maken! Mogelijk hebt u nog steeds een bestelling, u wilt gewoon het volgende proberen om te controleren.

  • Controleer je spam folder. Onze e-mailbevestigingen kunnen daar soms in terechtkomen.
  • Als je je hebt aangemeld via Facebook of Gmail, controleer dan de e-mail die daaraan is gekoppeld.
  • Ga naar "Mijn bestellingen" en je zult alle bestellingen kunnen zien die je hebt geplaatst en de status van je bestelling moeten kunnen zien.
  • Controleer uw bankrekening om er zeker van te zijn dat er een transactie van ZAPAKA is.
  • Als je nog steeds geen bevestiging kunt vinden dat je bestelling is geplaatst, neem dan zeker contact met ons op met je volledige naam, e-mailadres, telefoonnummer en het adres dat je bij het afrekenen hebt opgegeven, zodat we kunnen proberen het te vinden.