Beleid voor wijzigingen in bestellingen
Of wij wijzigingen in uw bestelling kunnen aanbrengen (bijvoorbeeld in kleur of maat), is afhankelijk van het type artikel dat u hebt besteld.
Dit artikel biedt gedetailleerde informatie over ons beleid inzake orderwijzigingen.
Afhankelijk van het type artikel dat u bestelt, kan de tijdspanne voor het wijzigen van kleuren & maten enigszins variëren.
Kant-en-klare artikelen
Verwerkingstijd: Deze artikelen worden snel verwerkt voordat ze worden verzonden.
Voorbeelden: artikelen met uitverkoop, opruimingsartikelen, stalen, artikelen met verzending binnen 48 uur, mystery boxes, etc.
Wijzigingstermijn: Binnen 1 uur na orderbevestiging.
Werkwijze: Stuur binnen 1 uur een e-mail naar ons klantenserviceteam met uw bestelnummer en verzoek om een kleur of maat te wijzigen.
Op bestelling gemaakte artikelen
Verwerkingstijd: Enkele dagen voor productie.
Voorbeelden: jurken voor bruidsmeisjes, jurken voor de moeder van de bruid, trouwjurken, etc.
Wijzigingstermijn: Binnen 24 uur na orderbevestiging.
Procedure: Stuur binnen 24 uur een e-mail naar ons klantenserviceteam met uw bestelnummer en verzoek om een wijziging van kleur, maat of meting.
Let op: Na de wijzigingsperiode van 24 uur worden bestellingen in productie genomen en kunnen ze niet meer worden gewijzigd.
We begrijpen dat fouten kunnen leiden tot onjuiste bestellingen, maar we moeten ook een deel van de kosten dekken die al zijn gemaakt. Als u uw bestelgegevens moet wijzigen binnen 24 uur tot 120 uur na het plaatsen van de bestelling (als de bestelling nog niet is verzonden), brengen we een wijzigingsvergoeding van 15€ per artikel in rekening. Na 120 uur kunnen er geen wijzigingen meer worden aangebracht.
Let op: Deze clausule is alleen van toepassing op standaardproducten, niet op maatwerkproducten.
Wij kunnen alleen gratis wijzigingen aanbieden van standaardformaat naar standaardformaat, of van aangepast formaat naar aangepast formaat. Als u het standaardformaat naar aangepast formaat wilt wijzigen, neem dan contact op met onze klantenservice met uw bestelnummer en uw wijzigingsverzoek in uw e-mail, dan helpen wij u de wijziging door te voeren.
Let op: We moeten u de douanekosten in rekening brengen voor wijzigingen van standaardformaat naar aangepast formaat. Als u het aangepaste formaat wilt wijzigen naar een standaardformaat, betalen we u de douanekosten terug die u hebt betaald.
Als u items wilt toevoegen of verwijderen binnen het wijzigingsvenster, stuur dan een e-mail naar ons klantenserviceteam met uw bestelnummer en wijzigingsverzoek. Zij helpen u het item dat u niet wilt verwijderen of het item dat u nodig hebt, toe te voegen aan uw bestaande bestelling.
We begrijpen dat u soms het verkeerde adres invoert bij het plaatsen van uw bestelling en dat u dit daarna moet wijzigen. Neem contact op met onze klantenservice om het te wijzigen voordat de bestelling wordt verzonden. Wijzigingen kunnen niet worden doorgevoerd nadat de bestelling is verzonden.
Vanwege tijdzoneverschillen kunnen er vertragingen optreden bij het verwerken van wijzigingsverzoeken. Daarom raden we u aan uw wijzigingsverzoek binnen het volgende wijzigingsvenster in te dienen:
Kant-en-klare artikelen: 1 uur
Op bestelling gemaakte artikelen: 24 uur
Als u uw wijzigingsverzoek na het wijzigingsvenster indient, behouden wij ons het recht voor om uw verzoek te weigeren. En als de bestelling wordt verzonden voordat wij uw verzoek in behandeling nemen, kunnen er geen wijzigingen worden aangebracht en zijn wij niet aansprakelijk voor deze situatie.
Hoewel we enkele wijzigingsverzoeken voor op bestelling gemaakte artikelen accepteren, raden we aan om wijzigingen te vermijden om materiaalverspilling te minimaliseren. Houd er rekening mee dat de meeste op bestelling gemaakte producten van ZAPAKA bedoeld zijn om onze CO2-voetafdruk te minimaliseren en milieuverspilling te verminderen. Wijzigingen na productie kunnen leiden tot meer materiaalverspilling. Daarom raden we u aan om te overwegen welke wijzigingen u nodig hebt en een notitie achter te laten voordat u een bestelling plaatst, en ervoor te zorgen dat uw bestelgegevens correct zijn voordat u de bestelling plaatst.