SHOPPING BAG

Your cart is empty.

Traceer Mijn Bestelling


HOE MIJN BESTELLING VOLGEN?

  • U ontvangt een trackingnummer voor uw bestelling na verwerking (2 werkdagen) via e-mail, als deze e-mail niet is aangekomen, controleer dan uw Spam-map.
  • Als je je trackingnummer al hebt, plak het dan in de onderstaande zoekbalk.

  • U kunt ook onze trackingpagina bezoeken en uw trackingnummer in het daarvoor bestemde vak plakken.

 

WAT DOE IK ALS MIJN TRACKINGNUMMER NIET WERKT?

  • Als uw ingevoerde trackingnummer aantoont dat het momenteel niet beschikbaar is, hoeft u zich geen zorgen te maken - uw bestelling is verzonden en de leveringsstatus moet binnen een paar dagen worden bijgewerkt.
  • Trackingnummers beginnen vaak pas actief te worden wanneer het artikel is aangekomen in het land van levering.

     

     

    WAAROM HEB IK GEEN TRACKINGNUMMER ONTVANGEN?

  • Afhankelijk van de waarde van uw aankoop- en verzendopties die u bij het afrekenen hebt gekozen, bevat uw pakket mogelijk geen trackingnummer. Als dit het geval is, wordt u pas geïnformeerd als uw bestelling via e-mail is verzonden. Bestellingen van meer dan €15 hebben over het algemeen beschikbare tracking.
  • Ga voor meer informatie en hulp naar onze contactpagina en een van onze ondersteuningsmedewerkers staat voor u klaar.


  •