SHOPPING BAG

Your cart is empty.

Wees vrij om onze FAQ-pagina te bezoeken als je vragen hebt.

Zapaka FAQ

Als u een retourzending wilt aanvragen: U moet op deze pagina een retournummer aanvragen, klik hier

♡ We kunnen niet garanderen dat een product weer op voorraad komt, maar het is mogelijk om je te abonneren op de beschikbaarheids melding op de productpagina en we zullen dan contact met je opnemen wanneer het product weer op voorraad komt!

♡ Als uw vragen onbeantwoord blijven, raden we u aan contact met ons op te nemen! Wij beantwoorden uw vraag zo snel mogelijk.

Voor uw Aankoop: Als u een aankoop overweegt

  • Per e-mail via service@zapaka.com Over het algemeen beantwoorden we alle e-mails binnen 24 uur na ontvangst;
  • De telefoon is momenteel niet beschikbaar. We raden je aan om e-mail of Livechat te gebruiken om contact met ons op te nemen, dit is de beste manier om je te helpen als we online zijn.

Na uw aankoop: Als u een aankoop heeft gedaan

  • Voor vragen over lopende bestellingen of aftersales ondersteuning, logt u in op Mijn Bestellingen en klikt u op uw bestelnummer om uw bestelstatus bij te houden en aftersales ondersteuning te krijgen. Als u hulp nodig heeft, neem dan contact met ons op via e-mail aftersale@zapaka.com. Normaal gesproken sturen we u binnen 24 kantooruren een antwoord op uw verzoek.

Ons Verkoop Address:

Tops Dress,Inc.

106 Capitola Drive

Durham

North Carolina 27713

United States

Hier zijn de openingstijden voor direct contact met ons geweldige klantenserviceteam:

Maandag t / m vrijdag van 9.00 uur tot 19.00 uur EST

Zaterdag: van 9.00 uur tot 18.00 uur EST
Zondag: van 9.00 uur tot 18.00 uur EST