SHOPPING BAG

Your cart is empty.

Document

Betalingsgerelateerde vragen

U kunt op onze website Paypal of creditcard gebruiken.
PayPal-informatie: PayPal is een veilige en betrouwbare betalingsverwerkingsservice waarmee u op onze site aankopen kunt doen met Visa, MasterCard, American Express, JCB enzovoort. Paypal heeft de volgende voordelen:
1. Veilig: PayPal kan uw financiële gegevens verbergen, zodat u deze niet online hoeft te delen. We beschermen ook uw aankopen. Als er een probleem is, kunt u uw geld terugkrijgen.
2. Snel: Met PayPal kunt u in een paar eenvoudige klikken betalen. Geen gedoe om uw portemonnee tevoorschijn te halen of uw kaartgegevens op verschillende sites te typen. U heeft alleen uw e-mailadres nodig om snel en gemakkelijk te betalen.
3. Overal: PayPal wordt geaccepteerd op duizenden websites, van toonaangevende merken tot kleine onafhankelijke retailers. Dus waar u ook winkelt, PayPal kan werken.
4. Wat betreft de extra internationale vergoedingen, komt de situatie over het algemeen zelden voor. Maar als de vergoedingen vereist zijn, moeten klanten ervoor betalen. Hoop op uw begrip.

Ja. We implementeren verschillende beveiligingsmaatregelen om de veiligheid van uw persoonlijke gegevens te waarborgen. Uw persoonlijke gegevens bevinden zich achter beveiligde netwerken en zijn alleen toegankelijk voor een beperkt aantal personen die speciale toegangsrechten hebben tot dergelijke systemen en die de informatie vertrouwelijk moeten houden. Wanneer u bestellingen plaatst of toegang krijgt tot uw persoonlijke gegevens, bieden wij het gebruik van een beveiligde server aan. Alle gevoelige / kredietinformatie die u verstrekt, wordt verzonden via Secure Socket Layer (SSL) -technologie en vervolgens gecodeerd naar onze databases.

Uw PayPal wordt kort nadat u uw bestellingen heeft betaald, in rekening gebracht.

Na de betaling krijgt de PP-pagina direct transactierecords te zien, u kunt zoeken door in te loggen in uw persoonlijke accounts.

Eerste: We accepteren momenteel geen pinbetalingen. De belangrijkste betaling is PP en creditcards. Tweede: Of de kaart voldoende saldo heeft. Ten derde: of de creditcard die u bezit, problemen heeft met de geloofwaardigheid.

Winkelen gerelateerde vragen

(1) U kunt met uw e-mailadres inloggen op onze website en uw bestelstatus volgen in "Mijn bestellingen" als u de bestelling onder uw registeraccount heeft geplaatst.
(2) Wanneer uw bestelling wordt verzonden, kunt u een e-mail ontvangen met uw trackinginformatie.

Als u uw bestelling heeft geplaatst, maar geen e-mailbevestiging heeft ontvangen dat de bestelling is geplaatst, hoeft u zich geen zorgen te maken! Mogelijk hebt u nog steeds een bestelling, u wilt gewoon het volgende proberen om te controleren:

(1) Controleer je spam folder. Onze e-mailbevestigingen kunnen daar soms in terechtkomen.
(2) Als je je hebt aangemeld via Facebook of G-mail, controleer dan de e-mail die daaraan is gekoppeld.
(3) Ga naar "Mijn bestellingen" en je zult alle bestellingen kunnen zien die je hebt geplaatst en zou de status van je nieuwe bestelling moeten kunnen zien.
(4) Controleer uw bankrekening om er zeker van te zijn dat er een transactie van ZAPAKA is.
(5) Als je nog steeds geen bevestiging kunt vinden dat je bestelling is geplaatst, neem dan zeker contact met ons op met je volledige naam, e-mailadres, telefoonnummer en het adres dat je bij het afrekenen hebt opgegeven, zodat we kunnen proberen het te vinden.

U kunt het verzendadres wijzigen Voor verzending. Alstublieft Neem contact op. We zullen uw verzendadres wijzigen en u zo snel mogelijk een bevestigingsmail sturen.
Hoewel we uw adres niet kunnen wijzigen als uw pakket wordt verzonden, moet u contact opnemen met de vervoerder om wijzigingen in de levering aan te vragen.
Bestellingen (stalen, accessoires, stof, enz.) Kunnen niet worden bijgewerkt nadat het pakket is verzonden.

Sorry dat ik u in de war breng. Aangezien sommige producten op onze website op bestelling worden gemaakt, hebben we enkele dagen nodig om het voor te bereiden en nog eens 5 - 7 werkdagen te verzenden. Uw begrip wordt zeer gewaardeerd.
We hebben gecontroleerd en bevestigd dat uw bestelling nog in voorbereiding is.
Zodra uw bestelling is voltooid, regelen we de verzending onmiddellijk en sturen we u een bevestigingsmail met het trackingnummer. Neem contact met ons op als u de bevestigingsmail pas op de geschatte verzenddatum heeft ontvangen.

Niet allemaal, maar sommige.(Artikelen in "Op voorraad" bladzijde, we kunnen binnen 48 uur uit ons magazijn verzenden.)

Terugbetaling & Retourneert gerelateerde vragen

Mogelijk moet u Neem contact op om het retourproces binnen 7 dagen na ontvangst van uw artikelen te starten. Onze dienst na verkoop zal het probleem afhandelen.

ZAPAKA zal een volledige terugbetaling verstrekken, inclusief vracht beschadigd, defect of verkeerd verzonden artikelen. Als je artikel beschadigd of defect aankomt, neem dan rechtstreeks contact op met onze klantenservice voor hulp bij het verwerken van je retourzending. 

Alle soorten restituties worden altijd teruggevoerd naar de oorspronkelijke betaalmethode en op dit moment kunnen we de betaalmethode niet wijzigen.
• Het kost ons over het algemeen tot 5-7 werkdagen om een terugbetaling te verwerken. Zodra de terugbetaling aan onze kant is verwerkt, sturen we u een bevestiging per e-mail.
• Voor geretourneerde artikelen waarvoor restitutie nodig is, moet het pakket eerst worden teruggestuurd naar ons magazijn nadat we je pakket hebben ontvangen. Het duurt meestal ongeveer 10 dagen om uw pakket te ontvangen en de terugbetaling af te handelen.
• Alle PayPal-betalingen kunnen alleen worden terugbetaald via PayPal, alle creditcardbetalingen worden alleen terugbetaald op de originele creditcard.
In het onwaarschijnlijke geval dat u na het hierboven aangegeven tijdsbestek geen e-mail heeft ontvangen, gelieve Neem contact op, en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

• Zodra uw retourzending bij ons aankomt, kan het enkele werkdagen duren voordat we de bestelling weer in ons magazijn hebben verwerkt. Nadat dit is gebeurd, sturen we u een e-mail met een bevestiging dat de bestelling is geretourneerd en dat uw terugbetaling is uitgevoerd.
• Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat de vervoerder de retourzending bij ons terug heeft ontvangen. Als je de voortgang van de retourzending in de gaten wilt houden, zorg er dan voor dat je het trackingnummer van het pakket noteert.
• In het onwaarschijnlijke geval dat u geen e-mail heeft ontvangen nadat het pakket bij ons is teruggekomen, graag Neem contact op, en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.
• Zorg ervoor dat u ons uw originele ordernummer doorgeeft, welke artikelen u heeft geretourneerd, wanneer dit aan ons is geretourneerd en eventuele bezorgreferentienummers (bijv. Van een ophaalservice of koerier) wanneer u contact met ons opneemt.

If it is indeed our problems, we will reissue or replacement the item for you. If the item was damaged during transporting, the courier companies also need to take some responsibility.

Onderhoudsinstructies

De onderhoudsinstructies voor elk item staan vermeld op de productpagina onder het tabblad "Samenstelling". Om goed voor uw item te zorgen, raden we u aan de instructies te volgen die op het label staan. Als 'Alleen chemisch reinigen' wordt vermeld, is dat omdat dat de beste methode is om ervoor te zorgen.
Als het artikel leer bevat, raden we u aan uw vragen voor te leggen aan een leerspecialist.

Grootte & Kleurgerelateerde vragen

Raadpleeg alstublieft onze Maattabel om de juiste maat te kiezen.
• Als uw metingen overeenkomen met onze maattabel, raad ik u aan om de standaardmaat te kiezen.
• Als je afmetingen niet in de maattabel kunnen worden gevonden, raad ik je aan om een aangepast formaat te kiezen om er zeker van te zijn dat de jurk bij je past.

Onze online kleurenkaarten zijn aangepast om de kleur zo dicht mogelijk bij de kleur van de werkelijke stoffen weer te geven. De cameraresolutie en computermonitors kunnen echter betekenen dat de kleur enigszins kan variëren tussen de foto's en de werkelijke stof.

Waarom voor ons kiezen

Bij ZAPAKA doen we geen concessies aan kwaliteit, comfort en pasvorm. We doen er alles aan om u te helpen uw mening te uiten in plaats van alleen maar een jurk te maken. Premiumkwaliteit is altijd het uitgangspunt van ons werk geweest. Met onze medewerkers worden regelmatig gesprekken gevoerd over kwaliteit. We begrijpen dat het handhaven van een hoog kwaliteitsniveau van kledingmateriaal het kernbewustzijn is waarop ons hele streven berust. Het kwaliteitsborgingsplan is zorgvuldig opgesteld en onze kwaliteitscontroledeskundigen waken voortdurend over elke productiefase om premiumkwaliteit te garanderen.

Human resources is onze troef. We hebben een strikte screeningprocedure voor het selecteren van onze medewerkers en medewerkers. De medewerkers worden regelmatig getraind om hun kennisniveau te verhogen. Al onze experts hebben jarenlange ervaring in hun respectievelijke vakgebieden. Wij zijn een groep ambitieuze professionals die gespecialiseerd zijn in kwaliteitsbeoordeling en kledingontwerp, prototypes en materiaalselectie.

We zijn toegewijd om ZAPAKA te vestigen als een kledingmerk van wereldklasse. We houden onze prijzen redelijk en zeer concurrerend. Ons uitgangspunt hierbij is een redelijke winst en een hoge omzet. We hopen het verschil te vergroten door groothandelsbestellingen te krijgen.

Door een strikte productieplanning en voortdurende vervolgacties handhaven we onze toewijding aan levertijd. We begrijpen het belang van tijdige levering van het kledingmateriaal om de merkbetrouwbaarheid van onze klanten te behouden. Wij verzekeren onze klanten van tijdige levering.

We hebben onze eigen opslagafdeling in alle delen van de wereld, dus we distribueren naar alle delen van de wereld! We hebben een sterk netwerk van bezorgdiensten over de hele wereld. De klanten kunnen profiteren van het gevestigde bezorgnetwerk om hun bestelde jurken bij de deur te krijgen. Zodra u een bestelling plaatst op onze website, zullen wij de goederen bij u afleveren vanuit het dichtstbijzijnde magazijn, zodat u de bestelling kunt ontvangen. goederen die u in de snelste tijd hebt besteld.

Klanten zijn onze goden. We hebben geen limiet gehouden op de minimale bestelhoeveelheid. We zijn toegewijd om zowel grote als kleine klanten evenveel belang te hechten. Bestellingen van elke omvang zijn welkom, van kleine zendingen tot vele duizenden.