15% KORTING VOOR UW EERSTE BESTELLING MET CODE: EXTRA15

15% KORTING VOOR UW EERSTE BESTELLING MET CODE: EXTRA15

EEN BESTELLING PLAATSEN

1.Kan ik mijn verzendadres / maten wijzigen / wijzigen?
Wij kunnen u helpen met het wijzigen van uw bestelling VOOR verzending. Zodra uw pakket is verzonden, kunnen we niets meer wijzigen.
Neem alstublieft contact op met onze serviceman via e-mailadres: service@zapaka.com
We zullen ons best doen om u goed van dienst te zijn.

2.Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, dat kan. Er zijn twee soorten annuleringen:
1. We kunnen u helpen de bestelling te annuleren VOOR verzending.
2. Houd er rekening mee dat we GEEN bestellingen die zijn verzonden kunnen annuleren. Wacht daarom tot uw pakket arriveert en u kunt het bewaren of contact met ons opnemen om terug te sturen voor terugbetaling. Weiger de levering alstublieft NIET, aangezien het niet-bezorgde pakket wordt vernietigd door de logistiek van derden. Als het pakket door klanten wordt geweigerd, kunnen we alleen het item terugbetalen. Verzendkosten kunnen NIET worden terugbetaald omdat we de verzendkosten voor het pakket hebben betaald.

3.Hoeveel belasting wordt er in rekening gebracht op mijn bestelling?
Zapaka berekent geen belasting op de bestelling van klanten.

4.Bevoorraad je uitverkochte items?
In de komende twee weken kunnen we een aantal uitverkochte artikelen op elk moment aanvullen. Artikelen die een paar weken "uitverkocht" blijven, worden waarschijnlijk uit onze online winkel verwijderd.

5.Hoe kies ik mijn maat?
Voer uw metingen uit en vergelijk ze met de gedetailleerde maattabel onder de productbeschrijving. Dit zal u helpen kiezen welke maat het beste is voor uw lichaamstype.
'Eén maat' past niet noodzakelijkerwijs in alle maten, maar betekent dat er maar één maat is voor dit product.

VERZENDING EN BEHANDELING EN RETOURZENDINGEN

1.Hoe verzendt u internationaal?
Zapaka vervult internationale bestellingen via onze partners.We werken samen met veel exprespostbedrijven, zodat onze klanten hun bestellingen zo snel mogelijk kunnen ontvangen. Tijdens "Afrekenen" ziet u uw totale prijs inclusief alle invoerrechten, belastingen, verzend- en administratiekosten in uw lokale of geselecteerde valuta voordat u uw bestelling plaatst. U betaalt Zapaka het totale bedrag voor uw bestelling in uw lokale of geselecteerde valuta.

2.Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
U krijgt bij het afrekenen een specifieke leveringstermijn vermeld die is gebaseerd op het door u geselecteerde land van bestemming en de verzendmethoden die beschikbaar zijn voor de artikelen in uw winkelmand.

3.Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
We zullen het trackingnummer bijwerken wanneer bestellingen worden verzonden. Zodat klanten het kunnen controleren op de bestelpagina. Tegelijkertijd ontvangen klanten een e-mailmelding.

4.Wat is het retourbeleid van Zapaka voor internationale bestellingen?
U kunt onze retourbeleidpagina raadplegen om de details te kennen.

Betaling:

1.Wat zijn mijn betalingsmogelijkheden?
U kunt op onze betalingsmethode klikken om onze betalingsopties te bekijken.

2.Is het veilig om mijn creditcard te gebruiken?
Ja, winkelen bij Zapaka is veilig. Onze veilige serversoftware versleutelt informatie en zorgt ervoor dat internettransacties privé en beschermd blijven. We gebruiken Secure Sockets Layer (SSL) -technologie, die wordt beschouwd als de gouden standaard in internetversleutelingstechnologie, om de veiligheid van uw creditcardgegevens te beschermen wanneer deze naar ons worden verzonden.

3.Is geschenkverpakking beschikbaar?
We zijn erg trots op onze verpakking - elke bestelling wordt zorgvuldig verpakt in delicaat weefsel en in een ongemarkeerde verzenddoos of verzendenvelop geplaatst. Op dit moment bieden we geen cadeaupapier of cadeaufacturen aan voor internationale klanten.

4.Waar kan ik een coupon of promotiecode invoeren?
Af en toe bieden we onze klanten coupon- of promotiecodes aan. Om een ​​van deze codes te gebruiken, voer de code in op de "tas" -pagina van ons afrekenproces. Als u uw bestelling telefonisch plaatst, dient u de klantenservice te informeren dat u een code heeft. Per bestelling mag slechts één couponcode worden gebruikt.


OVER ZAPAKA

1. hoe zit het met mijn privacy?
We doen er alles aan om uw privacy te beschermen. We gebruiken de informatie die we op de site verzamelen om winkelen op deze website mogelijk te maken en om uw algehele winkelervaring te verbeteren. Klik op deze link om ons volledige privacybeleid te bekijken.

2.Hoe kan ik opmerkingen en suggesties indienen?
U kunt een e-mail sturen naar service@zapaka.com