SHOPPING BAG

Your cart is empty.

Gemakkelijk Retourneren en Ruilen

We hopen dat je veel plezier beleeft aan je ZAPAKA-aankoop, maar als je niet tevreden bent met onze goederen en ze terug wilt sturen voor terugbetaling of omruiling, kun je een bericht sturen naar onze klantenservice na verkoop (e-mailadres: aftersale@zapaka.com), zullen ze u binnen 24 uur antwoorden (behalve in het weekend) en u verdere informatie en wat nuttig advies geven.

Zapaka TERUGSTUURBELEID

* Restitutie: ontvang een terugbetaling via uw oorspronkelijke betaalmethode.

* Ruilen:

1. Neem contact met ons op voordat u het artikel naar ons terugstuurt voor een terugbetaling. We accepteren geen geretourneerde artikelen die rechtstreeks door u zijn teruggestuurd zonder eerst contact met ons op te nemen.

2. Schrijf uw ordernummer op de verpakking, zoals ZAPAKAUS0001 zodat uw pakket gemakkelijk wordt herkend, zodat we uw probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.

3. U bent verantwoordelijk voor de retourneringskosten.

4. Nadat we er zeker van zijn dat we het retourpakket hebben ontvangen, nemen we contact met u op en geven we uw geld terug of ruilen we uw product.

Retourinstructies Details

  • Retourzendingen kunnen binnen 7 dagen worden geaccepteerd, zoals hieronder vermeldt

De retourzendingen van onze klanten zijn acceptabel binnen 7 dagen nadat u het pakket heeft ontvangen. Wanneer we de aankomst van het pakket dat u heeft geretourneerd bevestigen, betalen we u de betaling terug. Artikelen die kunnen worden geretourneerd of terugbetaald, moeten voldoen aan de onderstaande criteria:

1. Zorg ervoor dat de producten ongebruikt zijn en dat de huidige staat geen invloed heeft op de secundaire verkoop.

2. Het product moet in goede staat verkeren. Dat wil zeggen, geen krassen, geen beschadigingen / breuk of vuil bij aankomst.

3. Product maat / kleur moet hetzelfde zijn zoals origineel besteld.

4. Omdat we de verzendkosten in rekening hebben gebracht voor logistieke bedrijf, zullen we u alleen de prijs van uw product terugbetalen.

5. Geef na het retourneren van de producten de volgende informatie door in uw account waar u een overzicht kunt vinden

① Bestelnr., Bijvoorbeeld ZAPAKAUS0001

② Aantallen van elk item

③ Foto van de producten die u heeft teruggestuurd

④ Foto van het verzendlabel op het pakket dat zapaka.nl naar u heeft gestuurd

⑤ Foto van het verzendlabel in het pakket dat je naar zapaka.nl hebt gestuurd

6. De verzendkosten die door het koeriersbedrijf in rekening worden gebracht, dus de verzendkosten voor het retourneren komen voor uw rekening.

  • Stap:

1. Raadpleeg de klantenservice over de informatie die we nodig hebben voordat u het pakket terugstuurt. Restitutie wordt niet geaccepteerd zonder voorafgaande toestemming van vertegenwoordigers van de klantenservice, stuur deze niet terug zonder ons hiervan op de hoogte te stellen. Neem contact met ons op voor het nieuwe verzendadres na goedkeuring om het terug te sturen, wij nemen geen enkele verantwoordelijkheid als u een ander adres gebruikt zonder onze bevestiging.

2. Stuur het pakket naar ons terug.

3. Bied na het retourneren van de producten onze klantenservice de informatie aan die u hierboven verzamelt of toevoegt aan uw account, waar u een overzicht kunt vinden om de informatie te uploaden.

4. Na bevestiging van de gegevens, storten we het geld rechtstreeks op uw rekening terug. Maar het bedrag is bevroren en kan niet worden gebruikt totdat we het pakket hebben.

5. We zullen de terugbetaling in uw account activeren wanneer we het pakket hebben ontvangen, dan kunt u dat gebruiken voor een nieuwe bestelling.

Volledige restitutie
We bieden de volledige terugbetaling voor alle artikelen die door onze schuld defect of beschadigd zijn. Schade veroorzaakt door de schuld van de derde partij of de eigen schuld van de klant kan niet voor terugbetaling in aanmerking komen.

Gedeeltelijke terugbetalingen
We bieden ook een gedeeltelijke terugbetaling aan voor geretourneerde artikelen waarvan enkele originele onderdelen ontbreken. In dat geval kan de klant slechts een gedeeltelijke terugbetaling krijgen.

Klanten worden slechts één keer verzendkosten in rekening gebracht (inclusief retouren); Geen restocking in rekening gebracht aan de consument voor het retourneren van het product. In het geval van gratis verzending zijn de consumenten verantwoordelijk voor de verzendkosten voor de retourzending.

OPMERKING:

We kunnen het ons niet veroorloven om “Koop Veel, Houd Een” aankopen te accepteren, want dit valt niet binnen het bereik van ons gemakkelijke retourbeleid.